Кілька великих технологічних компаній, включаючи Meta, Spotify, Match Group та інші, об’єдналися у лобістську коаліцію під назвою Coalition for a Competitive Mobile Experience в США. Їхня мета – протистояти впливу Apple і Google на мобільний ринок. Ініціатива виникла через тиск законодавців щодо необхідності перевірки віку користувачів мобільних додатків, особливо неповнолітніх.
Ця коаліція планує лобіювати зміни на рівні штатів та федерального уряду, а також підтримувати Міністерство юстиції у справах проти Apple і Google з питань антимонопольної діяльності. Учасники коаліції вказують на домінування iOS і Android, які, на їхню думку, обмежують сторонні додатки та сервіси.
Це стало особливо актуальним після прийняття штатом Юта закону, що зобов’язує магазини додатків перевіряти вік користувачів. Подібні законопроекти розглядаються в Конгресі. Очікується, що ця нова лобістська група може вплинути на політику щодо цифрових прав, захисту дітей та конкурентного середовища у мобільній індустрії, хоча Apple та Alphabet ще не зробили офіційних коментарів.
